dinsdag 3 januari 2012

Nog een keer proberen

 
Ik ga het nog een keer proberen om de foto bij het stukje tekst te krijgen. Dit is mijn eerste huisje inmiddelds heb ik er al 3 af maar mijn blog wil nog niet zo lukken als ik wil, maar goed we blijven proberen. Inmiddels is het twee uur 's nachts ik kan niet slapen hier heb ik wel meer last van dus even achter de computer.Gisteren wezen winkel in Hoofddorp het was niet echt druk maar dat kwam denk ik door het weer. Het heeft hier bij ons erg hard gewaaid. Met het uitlaten van de hond moest je uitkijken dat deze nietr van de dijk afwaaide en zelf kon je tegen de wind in hangen, maar toch is op z'n dag het uitlaten vam de hond wel erg lekker. Ik hoop dat de foto er nu bij staat groetjes en tot gauw.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten