woensdag 21 december 2011

Vandaag heb ik een blog gemaakt

Hoera vandaag gaat mijn blog de lucht in. Hoewel ik eigenlijk niet zoveel tijd heb om er veel aan te doen ( ik moet zo gaan werken) heb ik mij wel aangemeld. Ik wil graag de huisjes quilt van 2012 maken en dan natuurlijk ook laten zien. Straks met de kerst ga ik er een leuke blog van maken. Wel wil ik mij verder even voorstellen. Ik ben Ciska Hoogenboom  44 jaar oud getrouwd met John en wij hebben 2 meiden. Jessey van 13 jaar en Jackey is 9 jaar verder hebben wij een hond, 2 katten en cavia en hamster en vissen. Wij wonen in een klein dorpje Woubrugge dat onder de rook van Alphen aan de Rijn ligt. Ik werk in de kinderopvang eigenlijk altijd bij de BSO ( buitenschoolse opvang ) maar ik val ook wel in op het kinderdagverblijf, ook doe ik op een school nog de TSO ( tussenschoolse opvang ). Mijn grootste hobby is maar dat konden jullie natuurlijk al weten is  QUILTEN. Ik ben dit samen met mijn moeder gaan doen wij wij hebben het erg gezellign. Wij gaan samen naar beurzen en tentoonstellingen maar ook doen wij samen workshops. Ik hoop dat ik dat nog lang samen met haar mag doen. Mijn dochters zijn ook al aangestoken door het virus zij zijn een kussen aan het maken van hexagonnen, ik kan daar zo van genieten als ze er mee bezig zijn. Ik hoop dat jullie een beetje een beeld gekregen hebben wie ik ben, ik ga gauw naar mijn werk en de de volgende keer is mijn blog hoop ik een stuk leuker en gezelliger. Groetjes en tot gauw. Cis          

Geen opmerkingen:

Een reactie posten